Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Kaart verbergen
  • Bronkhorsterweg 1/3
    6971 JA Brummen
  • 0575566500

De Bronckhorst Hoeve Conferentiecentrum

Waarom is De Bronckhorst Hoeve Conferentiecentrum de beste keuze voor u?

Welkom bij De Bronckhorst Hoeve “Ideale locatie voor zakelijke evenementen in een groene omgeving” De landelijke ligging, een bijzondere all seasons buitenlocatie en een recente verbouwing in 2015 waarbij een totaal nieuwe look & feel is ontstaan; Dit zijn de drie ingrediënten voor deze inspirerende evenementenlocatie. Hip en stoer waarbij juist de originele oude elementen benadrukt worden. De Bronckhorst Hoeve is een locatie bomvol karakter waar heden en verleden elkaar treffen in een perfecte mix.

Meer over De Bronckhorst Hoeve Conferentiecentrum:

Flexibele ruimtes bieden veel mogelijkheden De voormalige boerderij uit 1872 beschikt over vier sfeervolle ruimtes van verschillende grootte die flexibel inzetbaar zijn, 12 hotelkamers, een uitgestrekt terras aan de voorzijde en een eigen buitenlocatie "De Bronckgaerd".

Wat kan De Bronckhorst Hoeve Conferentiecentrum u bieden?

De Bronckhorst Hoeve is daarmee een ideale locatie voor grote en kleine zakelijke evenementen. Na het plenaire programma heb je alle mogelijkheden voor workshops of subsessies, actie en teambuilding, een vergaderdiner of bedrijfsfeest. Faciliteiten & Catering met (h)eerlijke producten De locatie is uitgerust met gratis wifi en diverse presentatiemiddelen. (H)eerlijke catering wordt verzorgd door de uitstekende keuken waar uitsluitend wordt gewerkt met dagverse ingrediënten en tal van streekproducten.

Wie gingen u voor?

Passie voor gastvrijheid Bij De Bronckhorst Hoeve komt u voor "beleving". Het professionele team neemt graag de organisatie uit uw handen, zodat u alle tijd effectief kunt besteden aan de inhoud van de dag.


Foto's van De Bronckhorst Hoeve Conferentiecentrum



Deze congresbedrijf in het kort

Congreslocatie

  • tot 100 personen
  • tot 1000 personen
  • tot 12 personen
  • tot 250 personen
  • tot 30 personen

Diensten

  • Deelnemerregistratie
  • Locatiebemiddeling
  • Organiseren van (hotel)accommodatie
  • Organiseren van feestavonden
  • Organiseren van vergaderingen
  • Programma coordinatie
  • Public Relations
  • Samenstellen congresdraaiboek
  • Trainingen