Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Kaart verbergen
  • Herenweg 180
    2101 MV Heemstede
  • 023 5552720

HOEZO! Projectmanagement & Congresorganisatie

Waarom is HOEZO! Projectmanagement & Congresorganisatie de beste keuze voor u?

Kan niet kennen we niet! Jaarlijks organiseren wij 80 tot 100 evenementen, m.n. congressen, van 100 tot 1.000 deelnemers. Van deelnemers krijgen wij voor de organisatie gemiddeld een 8 in de evaluaties. Wij vinden zelf dat wij ons onderscheiden door de kwaliteit van ons advies en de mate van meedenken met de opdrachtgever, wij zijn er niet bang voor om gevraagd én ongevraagd onze mening en advies te geven. Onze insteek is om de opdrachtgever zowel in het voortraject als ook tijdens het evenement zelf zoveel mogelijk te ontzorgen en te laten profiteren van onze brede kennis en ervaring. Hierbij geldt voor ons dat geen evenement hetzelfde is, wij kijken daarom naar de doelen van uw evenement, de doelgroep en schrijven een plan op maat. Een ander pluspunt zijn onze medewerkers: alle sleutelposities zijn bezet met eigen personeel, de opdrachtgever heeft vaste contactpersonen van begin tot einde. Wij bereiden alles tot in de puntjes voor, maar zijn op de dag zelf ook in staat om flexibel in te spelen op onverwachte gebeurtenissen. Als laatste noemen wij graag ons eigen registratiesysteem. Dit systeem wordt ook gebruikt door andere congresorganisaties zoals AMC, Nijenrode en DenkProducties. Door de ontwikkeling in-house te houden wordt het systeem continu uitgebreid en aangepast waardoor we op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen en innovaties.

Meer over HOEZO! Projectmanagement & Congresorganisatie:

Een sterk pluspunt zijn onze medewerkers: alle sleutelposities zijn bezet met eigen personeel, de opdrachtgever heeft vaste contactpersonen van begin tot einde. Wij bereiden alles tot in de puntjes voor, maar zijn op de dag zelf ook in staat om flexibel in te spelen op onverwachte gebeurtenissen.

Wat kan HOEZO! Projectmanagement & Congresorganisatie u bieden?

Als laatste noemen wij graag ons eigen registratiesysteem. Alle logistieke werkzaamheden die we telkens terugkomen, hebben we geautomatiseerd. Hierdoor kunnen wij zeer efficiënt en effectief werken. Onze klanten kunnen meekijken in het systeem en er zelf ook gebruik van maken. Ons systeem wordt ook gebruikt door andere congresorganisaties zoals AMC, Nijenrode en DenkProducties. Door de ontwikkeling in-house te houden wordt het systeem continu uitgebreid en aangepast waardoor we op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen en innovaties.

Wie gingen u voor?

Onze klanten komen o.a. uit het sociaal domein: UWV, Divosa, gemeenten, NVVK en Sociaal Werk NL. We hebben echter ook commerciële organisaties als klant zoals: Deloitte, Akzo, Staples, Philips, Achmea en Medas & MAG (Letselschade). In de zorg hebben we congressen georganiseerd voor DICA (Dutch Institute for Clinical Audits) en diverse congressen over Gynaecologische Oncologie en Klinische Fysica. Jaarlijks organiseren we de Landelijke OmgevingsManagement Dag (LOMD). Samen met Nibud organiseren wij ieder jaar een congres over Geld & Gedrag en met Divosa een congres over Schulden & Armoede. Onze klanten omschrijven ons vaak als ‘prettig in de omgang’, ‘experts met verstand van zaken’, ‘flexibel en meedenkend’, ‘top in communicatie’ en ‘vlot werkend’.



Congreslocatie

  • tot 30 personen

Diensten

  • Deelnemerregistratie
  • Financieel beheer
  • Locatiebemiddeling
  • Organiseren van (hotel)accommodatie
  • Organiseren van vergaderingen
  • Programma coordinatie
  • Samenstellen congresdraaiboek
  • Conceptontwikkeling en sprekersadvies